فیروزه کوبی

آینه و شمعدان مس و فیروزه در جشن عقد زوج‌های جوان

استفاده از آینه و شمعدان بر سر سفره عقد یکی از رسوم بسیار زیبای ایرانیان می‌باشد. درگذشته زوجین از قبل همدیگر را کمتر می‌دیدند و در روز مراسم تصویر یکدیگر را در آیینه نظاره می‌کردند. این تصویر برای همیشه در ذهن زوجین ماندگار می‌شد به همین دلیل افراد ترجیح می‌دادند که از جذاب‌ترین آیینه برای ثبت اولین دیدار استفاده کنند. همچنین آیینه نشانه پاکی و روشنی است و به اعتقاد ایرانیان وجود آیینه در سر سفره عقد بسیار شگون دارد. آینه و شمعدان مس و فیروزه عروس در جشن عقد زوجین یکی از بهترین ابزار برای تزئین سفره عقد می‌باشد و ثبت عکس درون قاب این آیینه جلوه‌ای بسیار جذاب را به‌عکس شما خواهد بخشید. آینه و شمعدان یکی از ابزارهایی است که زوجین در لیست خریدهای اولیه خود قرار می‌دهند و ازاین‌رو اهمیت بسیار زیادی دارد.

علاوه بر آن آینه و شمعدان مس و فیروزه یکی از ابزارهای خانه عروس و داماد به شمار می‌رود و تا آخر عمر یکی از نفیس‌ترین یادگاری‌های زندگی مشترک زوجین محسوب می‌شود. به همین دلیل اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. آیینه و شمعدان فیروزه کوبی یکی از بهترین انتخاب برای زوجین است و می‌تواند خانه را به‌صورت نفس‌گیری جذاب کند. این آینه و شمعدان دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی است و می‌توانید آن را به‌صورت دلخواه نیز سفارش دهید.

نحوه ساخت آینه و شمعدان مس و فیروزه

برای ساخت آینه و شمعدان مس و فیروزه نیاز به ‌دقت و ظرافت بسیار زیادی است.

برای این کار ابتدا باید شکل و طرح آیینه انتخاب شود و سپس با استفاده از ورق‌های مسی به آن حاشیه داده و طرح شمعدان با استفاده از روش خم‌کاری فرم دهی شود.

در مرحله بعدی مس را به‌خوبی تمیز کرده و با استفاده از چسب‌های محکم زیرسازی آن را انجام می‌دهند.

در مرحله بعد با استفاده از تکه‌های غیرقابل استفاده در کارگاه‌های فیروزه تراشی، حاشیه‌های آینه و اطراف شمعدان را تزیین می‌کنند.

برای انجام این کار به ظرافت بسیار زیادی نیاز است و در صورتی ‌که قطعات به ‌صورت دقیق و بدون فاصله در کنار یکدیگر قرار گیرند، می‌توانند به ‌صورت چشمگیری آینه و شمعدان را جذاب کنند.

پس از اتمام تزئینات فیروزه کوبی بر روی کار ساب زده می‌شود تا سطح کار براق و یکدست شود و نمای بهتری داشته باشد.

در آخرین مرحله بر روی آینه و شمعدان یک لایه پلی‌استر قرار می‌دهند تا ماندگاری آن بیشتر شده و در برابر آسیب و خراش مقاوم شوند.

با این کار شما می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ تغییری در رنگ و کیفیت آینه و شمعدان فیروزه کوبی آن را تمیز کنید.

خرید آینه فیروزه کوبی

خرید آینه و شمعدان فیروزه کوبی عروس

هیچ‌چیزی مثل آینه و شمعدان فیروزه کوبی نمی‌توان سفره عقد را جذاب کند. خرید آینه و شمعدان یکی از رسومات ایرانیان است که در طی سال‌ها همچنان زوجین بر آن پایبند می‌باشند.

ولی امروزه با توجه به افزایش مشغله‌ها و تنوع بسیار بالا در آینه و شمعدان زوجین ترجیح می‌دهند آیینه و شمعدان خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهند.

برای این کار زوجین در خانه نشسته و با استفاده از اینترنت تنوع آینه و شمعدان مس و فیروزه عروس را مشاهده می‌کنند ولی ازآنجا تشخیص کیفیت این محصول در تصویر کار آسانی نیست، باید آینه و شمعدان خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

فروشگاه کریمی یکی از فروشگاه‌های بسیار معتبر درزمینهٔ فروش انواع صنایع‌دستی ایرانی است که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را به‌ صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داده است.

برای مشاهده تنوع آینه و شمعدان مس و فیروزه و خرید مناسب‌ترین طرح به‌ راحتی وارد سایت ما شده و از تنوع محصولات ما دیدن کنید.

خرید شمعدان فیروزه کوبی

خرید شمعدان فیروزه کوبی

قیمت آینه و شمعدان مس و فیروزه عروس

آینه و شمعدان یکی از آثار دستی بسیار نفیس اصفهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد و زوجین مشتاق هستند که از این محصول برای تزئین سفره عقد و خانه خود استفاده کنند.

با توجه به این ‌که مس و سنگ فیروزه دو ابزار ارزشمند است، قیمت این محصول نیز بالا می‌باشد. ولی دقت داشته باشید که در هنگام خرید آینه و شمعدان فیروزه کوبی به کیفیت آن توجه زیادی کنید.

شاید کیفیت فیروزه کوبی به ‌راحتی قابل تشخصی نباشد ولی در صورتی ‌که ظروف فیروزه کوبی اصل را در کنار آثار دستی فیروزه کوبی بی‌کیفیت قرار دهید به ‌وضوح شاهد تفاوت کیفیت این دو محصول خواهید بود.

برای استعلام قیمت آینه و شمعدان فیروزه کوبی به فروشگاه اینترنتی کریمی مراجعه کرده و قیمت این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید.

فروشگاه کریمی به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه لوازم تزئینی منزل فیروزه کوبی خود این محصول را باقیمتی مناسب‌تر به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *