فیروزه کوبی

انواع گلدان‌های فیروزه کوبی

گلدان‌ها ظرف‌هایی هستند که در آن گل و گیاه قرار می‌دهند. گلدان مس و فیروزه خود دارای نمایی بسیار جذاب و زیبا بوده و قرار دادن گل و گیاه در داخل این گلدان‌ها زیبایی آن را افزایش می‌دهد. با ما همراه باشید تا انواع گلدان فیروزه کوبی را با هم بررسی کنیم.

گلدان مس و فیروزه

گلدان‌های فیروزه کوبی دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند که هرکدام به سبک خود بر روی زیبایی دکوراسیون شما تأثیر دارد. مس به‌کاررفته در گلدان فیروزه کوبی در برابر رطوبت مقاوم بوده و شما می‌توانید داخل آن گل طبیعی قرار دهید. بر روی فیروزه‌های این گلدان یک‌لایه پلی‌استر به‌کاررفته که مانع از آسیب دیدن آن می‌شود. گلدان‌های فیروزه کوبی یکی از محصولاتی است که به‌عنوان جوایز و یا یادبود در همایش‌ها و جشنواره‌ها اهدا می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. همچنین می‌توانید لوگو و نشان شرکت و یا همایش خود را بر روی بدنه این گلدان‌ها حک کرده و محصولی کاملاً انحصاری را به افراد تقدیم کنید. بنابراین یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی گلدان‌ها هستند.

گلدان مس و فیروزه

گلدان شلغمی فیروزه کوبی

گلدان شلغمی، گلدانی با شکم بزرگ و گردنی باریک بوده که لبه های آن پهن و به سمت بیرون می‌باشد. رنگ آبی فیروزه‌ای بر روی زمینه مسی جلوه‌ای بسیار زیبا را برای بینندگان به نمایش گذاشته و در خانه خودنمایی می‌کند. گلدان شلغمی فیروزه کوبی در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرارگرفته و خانه شمارا بسیار خاص و منحصربه‌فرد خواهد کرد. قرار دادن قطعات فیروزه در کنار یکدیگر نیاز به ظرافت بسیاری داشته و هر چه دقت و ظرافت بیشتری برای این کار صرف شود، کیفیت کار افزایش خواهد یافت.

این گلدان مس و فیروزه را می‌توان بر روی میز، طاقچه، اپن آشپزخانه و سایر قسمت‌های خانه قرار داده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. برای خرید گلدانی باکیفیت و زیبا می‌توانید از میان محصولات صنایع دستی کریمی گلدان مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید گلدان مس و فیروزه

خرید گلدان مس و فیروزه

گلدان دالبری

هنر فیروزه کوبی قدمت چندان بالایی نداشته ولی در این مدت کم توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. برای ساخت گلدان‌های فیروزه کوبی دو هنر مسگری و فیروزه کوبی با یکدیگر تلفیق‌شده و هنر مدرنی را تحت عنوان فیروزه کوبی به وجود آورده است.

گلدان دالبری فیروزه کوبی یکی از ظروف تزیینی است که می‌تواند نمای متفاوتی را برای خانه شما به ارمغان آورد. بر روی فیروزه‌های این گلدان یک‌لایه پلی‌استر قرار دارد که علاوه برافزایش مقاومت این ظروف در برابر ضربه و آسیب، گلدان را براق و درخشان می‌کند. رنگ آبی فیروزه‌ای موجود در این گلدان‌ها انرژی مثبت را در فضا پخش می‌نماید. گلدان دالبری در مرحله خمکاری نقش بسته و بر سنگ‌های فیروزه به‌صورت جذابی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد.

گلدان گیلاسی مس و فیروزه

گلدان گیلاسی یکی از جذاب‌ترین و بی‌نظیرترین انواع گلدان فیروزه کوبی بوده که دارای طرحی بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌باشد. این گلدان بسیار لوکس بوده و زیبایی خانه را چندین برابر می‌کند. این گلدان‌ها بدون گل نیز زیبا هستند ولی در صورت تمایل می‌توانید درون آن گل نیز قرار دهید زیرا ورقه مسی به‌کاررفته در ساخت این گلدان‌ها در برابر رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد.

برای ساخت این گلدان ابتدا ورق‌های مسی را طراحی کرده و سپس بر روی بدنه آن سنگ‌های فیروزه می‌چسبانند. قرار دادن سنگ‌های فیروزه باید باظرافت و دقت بالایی صورت گیرد تا نمای گلدان جذاب‌تر شود. گلدان گیلاسی فیروزه کوبی هدیه بسیار نفیس و ارزشمند بوده و می‌توانید آن را به عزیزانتان کادو دهید.

گلدان صراحی

گلدان صراحی فیروزه کوبی در اندازه های مختلف ساخته شده و شما می‌توانید ابعاد موردنیاز خود را از فروشگاه صنایع دستی کریمی خریداری کنید. این گلدان مس و فیروزه ساختاری بسیار مقاوم داشته و تا مدت‌های طولانی می‌توانید آن را در خانه خود نگهداری کنید. هنر فیروزه کوبی در برابر سایر هنرهای ایرانی با استقبال بیشتری بالایی در داخل و خارج از کشور روبرو شده و ازاین‌رو بسیار پرفروش می‌باشد.

سنگ‌های فیروزه باظرافت و دقت بالایی توسط اساتید در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و هر چه فاصله قرارگیری این سنگ‌ها در کنار یکدیگر کمتر باشد، ارزش مادی و هنری این محصول نیز افزایش خواهد یافت. لایه پلی‌استر موجود بر روی این گلدان از ظروف شما در برابر گردوغبار و آلودگی جلوگیری می‌کند. گلدان صراحی جلوه‌ای جذاب را به خانه داده و می‌توانید آن را درون ویترین، بر روی میز و یا طاقچه خانه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *