مس و پرداز

تنگ و گلدان مس و پرداز

مس و پرداز یکی از آثار نفیس و مورد توجه هنر دوستان است که از جمله صنایع‌دستی اصفهان به شمار می‌رود. انواع تنگ و گلدان مس و پرداز اصفهان یکی از جذاب‌ترین ظروف برای دکوراسیون خانه هستند که برای افرادی که قصد دارند نمای متفاوتی داشته باشند به‌کاربرده می‌شود. این تنگ‌ها و گلدان‌های مس و پرداز ترکیب دو هنر مسگری و میناکاری می‌باشد که باکیفیت‌ترین محصولات مس و پرداز را می‌توانید از فروشگاه کریمی خریداری کنید.

گلدان مس و پرداز اصفهان

گلدانها یکی از زیباترین و رایج‌ترین ظروف تزیینی صنایع دستی هستند که با هنرهای مختلف عجین شده‌اند. در مس پرداز نیز گلدان‌های زیبایی را مشاهده می‌کنیم که با نقش و نگارهای زیبا جایگاه ویژه‌ای در این هنر به خود اختصاص داده‌اند.

تنگ مس پرداز نیز یکی از این ظروف تزیینی ظریف و زیباست که در ابعاد و طرح‌های مختلف ساخته می‌شود. اگر تصمیم دارید هدیه‌ای زیبا و نفیس برای دوستان یا نزدیکان خود تهیه کنید و یا اینکه در جستجوی صنایع دستی زیبا و حذاب برای تزیین منزل خود هستید این ظروف را از خاطر نبرید.

خرید گلدان مس و پرداز اصفهان

خرید گلدان مس و پرداز اصفهان

تنگ صراحی مس و پرداز

درگذشته از تنگ‌ها برای نوشیدن آب و شراب استفاده می‌شد ولی امروزه این محصول نفیس برای پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رابطه با تنگ‌های صراحی شعرهای بسیاری سروده شده و این خود نشان‌دهنده ارزش این ظروف می‌باشد. بر روی این تنگ درپوشی قرارگرفته که می‌توانید درون آن گلاب و یا آب ریخته و درپوش آن را بگذارید تا از محتویات درون ظرف مراقبت کند. مرکز عمده پخش این تنگ‌ها معمولاً در اصفهان است که یکی از معتبرترین آن‌ها فروشگاه صنایع‌دستی کریمی می‌باشد.

گلدان دالبری مس و پرداز

 گلدان دالبری مس و پرداز از جمله نفیس‌ترین صنایع‌دستی مس و پرداز اصفهان است که مدل‌های بسیار جذابی دارد. برای افزایش جذابیت دکوراسیون ساختمان نیازی به خرید ظروف زیادی نیست و تنها خرید هوشمندانه یک گلدان دالبری مس و پرداز برای زیبایی دکوراسیون خانه کافیست. گلدان دالبری دارای بدنه‌ای چاق و لبه‌هایی باریک بوده و بر روی بدنه آن هنر میناکاری اجراشده است. دهانه پهن و گردن باریک این گلدان باعث متمایز شدن این گلدان با سایر ظروف مسی شده و فروش آن را در بازار چندین برابر کرده است. خرید گلدان دالبری مس پرداز درخشش چشمگیری در خانه شما ایجاد می‌کند.

گلدان شلغمی مس و پرداز

گلدان شلغمی مس پرداز محصولی بسیار زیبا برای نگهداری گل در خانه می‌باشد. این گلدان مقاومت بسیاری داشته و می‌توان به‌راحتی آن را شستشو داد. این گلدان از درهم آمیختن هنر مسگری و میناکاری به وجود آمده و طرح این گلدان بسیار زیبا و دیدنی می‌باشد. قرار دادن یک شلغمی مس و پرداز می‌تواند به شکلی باورنکردنی دکوراسیون شمارا تغییر داده و حس و حال مثبتی را در خانه ایجاد کند. انواع گلدان مس و پرداز اصفهان هر کدام دارای طرح خاص خود هستند که طرح شلغمی آن نیز به زیبایی طراحی شده است.

گلدان گیلاسی مس و پرداز

ایرانی‌ها خصوصاً هنردوستان اهمیت زیادی به صنایع‌دستی ایرانی می‌دهند و دوست دارند که یکی از این صنایع را در خانه خود نگهداری کنند. گلدان گیلاسی مس پرداز محصولی بسیار مقاوم است که به‌راحتی می‌توان درون آن گل قرار داده و تا مدت‌های بسیار طولانی از آن برای جذابیت پذیرایی خود استفاده کنید. بر روی بدنه گیلاسی مس و پرداز نقوشی بسیار جذاب توسط اساتید برجسته اصفهانی نقش بسته که جلوه‌ای بی‌نظیری را بر روی ظروف مسی به وجود آورده است.

گلدان صراحی مس و پرداز

یکی دیگر از انواع گلدان مس و پرداز اصفهان نوع صراحی آن است. گلدان صراحی مس پرداز دارای مسی براق و درخشان است با نقش و نگارهای دوست داشتنی. بر روی بدنه این ظروف مسی طرحی به‌صورت میناکاری نقش بسته و جذابیت این گلدان را دوچندان کرده است. این گلدان در ارتفاع‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. گلدان صراحی دارای پایه‌ای پهن و مقاوم است تا به‌صورت متعادل بر روی میز قرار گیرد. جلوه‌ای که گلدان صراحی مس و پرداز به خانه شما می‌دهد را نمی‌توان با هیچ ظرف دکوری دیگری جایگزین کرد. در میان گلدان های مس و پرداز طرح صراحی آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

سنبلدان مس و پرداز

سنبلدان مس و پرداز یکی از بی‌نظیرترین صنایع‌دستی اصفهان است که دارای پایه‌ای بلند بوده و بر روی بدنه و پایه آن نقش میناکاری مشاهده می‌شود. لبه‌های این سنبلدان مشجر بوده و نمای بسیار خاصی دارد. این سنبلدان توسط هنرمندان و اساتید خوش‌ذوق طراحی‌شده تا بتواند در خانه شما بدرخشد. ظرافت در ظروف مس و پرداز نشان‌دهنده کیفیت این ظروف بوده و هر چه این نقوش ظریف‌تر باشد، کیفیت کار نیز به‌مراتب بالاتر خواهد بود به همین دلیل بهتر است که این محصول را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

تنگ شاهی مس و پرداز

از تنگ شاهی مس پرداز می‌توانید برای قرار دادن نوشیدنی در آن استفاده کنید. این تنگ دارای درپوش بوده تا از محتویات داخل آن در مقابل آلودگی‌ها محافظت کند. این تنگ شاهی دهانه ظریف و بلندی داشته و برای دکوراسیون خانه مورداستفاده قرار می‌گیرد. بدنه این تنگ از جنس مس بوده و بر روی آن به صورتی کاملاً هنرمندانه میناکاری شده است. این تنگ مسی بسیار مقاوم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌توان به‌راحتی آن را شستشو داد. تنگ شاهی در گروه ظروف قدیمی قرار دارد و درگذشته پادشاهان از آن برای نگهداری شراب استفاده می‌کردند.

خرید تنگ مس و پرداز

خرید تنگ مس و پرداز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *