فیروزه کوبی

فیروزه کوبی کریمی

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی یکی برندهای معتبر تولید ظروف فیروزه می باشد که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. سر آغاز فعالیت هنری این استاد جوان حوزه صنایع دستی اصفهان با تولید ظروف میناکاری، فیروزه کوبی و قلم‌زنی بوده است که پس از مدت زمان کوتاهی در ردیف بهترین تولید کنندگان صنایع دستی ایران قرار گرفت.

تاریخچه فعالیت فیروزه کوبی کریمی

محصولات تولیدی فیروزه کوبی کریمی از سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه‌ای و ماهرانه به بازار عرضه شد. مجموعه هنری استاد کریمی به تولید انبوه انواع ظروف فیروزه کوبی پرداخت و توانست سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. به گونه ای که امروزه یکی از برترین برندهای فیروزه کوبی اصفهان شناخته می شود.

این مجموعه که افتخار فعالیت به عنوان یکی از معتبرترین برندهای فیروزه کاری را دارد موفق به کسب نشان استاندارد ملی ایران و گواهی مدیریت کیفیت ( ایزو9001 ) و ثبت برند و لوگوی محصولات فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی گردیده و همچنین گواهینامه‌ی فروشگاه منتخب و نشان اعتماد به فروشگاه‌های صنایع دستی از اتحادیه صنف صنایع دستی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دریافت نموده است.

فیروزه کوبی کریمی

فیروزه کوبی کریمی

پس از مدتی مجوز تولید کارگاه محصولات فیروزه کوبی را از سازمان صنایع دستی دریافت نمود و به راه اندازی کارگاه‌های هنری پرداخت. با راه اندازی کارگاه‌های فیروزه کوبی، تولید محصولات ایشان به میزان چشمگیری افزایش یافت. با افزایش تولیدات و دریافت گواهینامه های مختلف و ارائه محصولات باکیفیت، هنردوستان و مشتریان فیروزه کوبی‌های کریمی، این هنر ارزشمند را با اطمینان خاطر خریداری می‌نمایند.

تولیدات فیروزه کوبی کریمی

تولیدات برند فیروزه کوبی‌های کریمی بسیار متنوع و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف می باشد. این صنایع دستی ارزشمند و زیبا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید می‌شوند. کلیه محصولات این تولید کننده برتر صنایع دستی اصفهان دارای ضمانت ده ساله و شناسنامه اصالت کالا هستند.

پس از مدتی علاوه بر محصولات فیروزه کوبی، صنایع دستی مس و پرداز و مس و خاتم نیز در تولیدات استاد حامد کریمی قرار گرفت. به گونه‌ای بخش چشمگیری از تولیدات ایشان به این دو صنایع دستی زیبا نیز اختصاص یافته است. مس و پرداز و مس و خاتم از جمله صنایع دستی تلفیقی زیبا هستند که طی سال‌های گذشته متداول شده‌اند.

نقاشی روی مس در صنایع دستی مس و پرداز انجام می شود و بر روی ظروف مسی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در دسترس مشتریان گرامی قرار می‌گیرند. مس و خاتم نیز صنایع دستی جدیدی است که عبارت است از اجرای خاتم کاری بر روی ظروف مسی. ایشان در این زمینه نیز تولیدات زیبایی دارد که می‌توانید این محصولات را در فروشگاه اینترنتی کریمی مشاهده کنید.

شایان ذکر است فیروزه کوبی‌های کریمی دارای گواهینامه سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (ISO 10004 ویرایش 2018) می باشد. ما زیبایی را به خانه‌های شما می‌آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *