فیروزه کوبی

چرا باید فیروزه کوبی را از برندهای معتبر تهیه کرد؟

تا به حال برای خرید صنایع دستی فیروزه کوبی اقدام نموده‌اید؟ آیا برندهای معتبر فیروزه کوبی را می‌شناسید؟ به نظر شما چرا باید محصولات فیروزه کاری را از فروشنده‌های معتبر خریداری کرد؟ در این مطلب به بررسی این پرسش‌ها و پاسخ دادن آنها می‌پردازیم.

خرید محصولات از برندهای معتبر فیروزه کوبی

محصولات صنایع دستی فیروزه کوبی در مقایسه با سایر صنایع دستی طرفداران ویژه‌ای دارند و افراد با سلیقه‌های گوناگون در محیط‌های مختلف از این ساخته‌های هنری استفاده می‌کنند. تنوع این محصولات به گونه‌ای است که برای تزیین در دکوراسیون‌های مختلف قابل استفاده است. بسیاری از بانوان برای جهیزیه، دکوراسیون منزل و ظروف پذیرایی ظروف فیروزه کوبی را خریداری می‌کنند. برخی دیگر از افراد برای خرید هدایای مدیریتی فیروزه کوبی را انتخاب می‌کنند.

خوشبختانه این صنایع دستی اصفهان تنوع بالایی دارد و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود به همین دلیل سلیقه‌های مختلف را پوشش داده و افراد برای کاربردهای گوناگون به خرید ظروف فیروزه کوبی می‌پردازند. برای خرید ظروف فیروزه ای باید با برندها و فروشگاه های معتبر آشنایی داشت

ه باشید و در میان محصولات آنها به جستجوی ظرف مورد علاقه خود بپردازید.

بهترین برند فیروزه کوبی، حامد کریمی

بهترین برند فیروزه کوبی، حامد کریمی

برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان

اگر اندکی درباره صنایع دستی فیروزه کوبی تحقیق و بررسی کرده باشید می‌دانید که هنر فیروزه و استفاده از این سنگ زیبا بر روی فلز مس قدمتی ۷۰ ساله دارد. فیروزه کوبی بر روی مس ابتدا در استان خراسان ظهور یافت و سپس توسط هنرمندان این فن به شهرهای دیگر به ویژه اصفهان رسید. امروزه برترین و با کیفیت ترین محصولات فیروزه کوبی در شهر اصفهان ساخته می‌شود.

هنرمندان فیروزه کار در کارگاه فیروزه کوبی به تولید و آموزش این هنر می‌پردازند. در گوشه و کنار بازار اصفهان و حتی در حومه شهر کارگاه‌های فیروزه کاری فراوانی وجود دارد که تولیدات آنها روانه بازار شده و به مردم هنر دوست سراسر جهان ارائه می‌شود. در میان این کارگاه‌ها و حتی کسانی که به فیروزه کوبی در منزل اشتغال دارند افراد گوناگون با میزان مهارت‌های مختلف به چشم می‌خورد.

در میان تولید کنندگان فراوان این رشته، برندهای معتبر فیروزه کوبی انگشت شمارند. فیروزه کوبی کریمی در زمره برترین تولیدکنندگان تولیدکنندگان و فروشندگان فیروزه کوبی می‌باشد.

کیفیت و اصالت محصولات برند حامد کریمی

کیفیت و اصالت محصولات برند حامد کریمی

چرا باید محصولات فیروزه را از برندهای معتبر فیروزه کوبی خریداری کرد؟

اکنون به پاسخ این پرسش می‌پردازیم که شاید بسیاری از شما در ذهن خود در جستجوی پاسخ باشید. هنر فیروزه کوبی با بهره گیری از مواد اولیه گرانقیمت مانند سنگ فیروزه و فلز مس انجام می‌شود. بهترین و مرغوب ترین فیروزه از معادن نیشابور به دست می‌آید که نسبت به سایر فیروزه‌های دیگر گرانقیمت تر است. برندهای معتبر فیروزه کوبی از سنگ فیروزه مرغوب در ساخته‌های خود استفاده می‌کنند. در حالی که بسیاری از تولید کنندگان فیروزه‌های با مرغوبیت پایینتر برای ارزان‌تر بودن قیمت محصولات خود به کار می‌برند. بنابراین دلیل اصلی خرید ظروف فیروزه کوبی از برندهای معتبر فیروزه کوبی به کار بردن سنگ فیروزه مرغوب در ساخته‌های هنری آنهاست.

فلز مس به کار رفته در ظروف فیروزه کوبی باید از ضخامت لازم و یکنواختی کافی در این محصولات برخوردار باشد. همچنین فلز مس مذکور باید میزان مرغوبیت لازم را داشته باشد که در حین مراحل فیروزه کوبی آسیب نبیند.

دلیل دیگر ضمانتنامه معتبر و شناسنامه دار بودن محصولات برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان است. هنگامی که شما محصول خود را از فروشنده‌های معتبر فیروزه کوبی خریداری کنید در صورت بروز هرگونه مشکل در این ظروف می‌توانید به آنها مراجعه کنید و ایراد به وجود آمده را برطرف نمایید.

دقت و ظرافت محصولات برند کریمی

دقت و ظرافت محصولات برند کریمی

صنایع دستی حامد کریمی از برترین برندهای معتبر فیروزه کوبی

استاد حامد کریمی تولید کننده انواع صنایع دستی فیروزه کوبی در اصفهان می‌باشد که تولیدات فراوان این هنرمند ارزنده به شهرهای دیگر و حتی خارج از کشور ارسال ‌می‌شود. فیروزه کوبی کریمی به عنوان یکی از از برندهای معتبر فیروزه کوبی شناخته شده است و ظروف فیروزه کوبی تولیدی ایشان دارای گواهینامه کیفیت و ضمانت نامه اصالت کالا می‌باشد.

محصولات صنایع دستی حامد کریمی دارای شناسنامه اصالت کالا هستند. برای همه این محصولات ضمانت نامه کتبی معتبر صادر می‌شود که به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد. بسته بندی محصولات به شیوه ای زیبا و لوکس انجام می‌شود و به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد. با خرید این محصولات به عنوان یکی از برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان می‌توانید آن را درب منزل خود دریافت کنید. محصولات فیروزه کوبی کریمی به سراسر نقاط کشور و همچنین کشورهای دیگر ارسال می‌شود. از فروشگاه صنایع دستی فیروزه کوبی کریمی با اطمینان خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *